Nabila Huda
Nabila Huda dan Nas-T.
“Kalau betul Nas-T adalah pilihan Nabila, saya berharap hubungan mereka kekal dan mereka saling memahami diri masing-masing,” kata Amy Search.

Mengulas lanjut mengenai kisah percintaan anak perempuannya itu, legenda Rock tanah air ini memberitahu, pada awalnya dia sendiri tidak tahu mengenai hubungan tersebut.

“Saya memang tidak tahu mengenai perkara ini dan saya dapat tahu pun setelah membaca akhbar sebab Nabila tidak pernah cerita pada saya. Saya juga memang tidak kenal Nas-T.

“Tapi sebagai bapa, apa yang saya harapkan, Nabila bahagia dan dapat mengekalkan hubungan itu dengan baik,” katanya ketika ditemui pada majlis penyampaian hadiah Anugerah Bintang Popular, kelmarin.

Tambah Amy, walaupun kisah percintaan Nabila sudah tersebar luas, namun sehingga hari ini dia masih belum diperkenalkan dengan kekasih anak perempuannya itu.

“Saya belum pernah bertemu dengan Nas-T. Tapi saya tidak kisah asalkan mereka berdua bahagia.

“Manusia tidak ada yang sempurna dan mereka perlu mengenali hati budi dan saling menerima buruk baik diri masing-masing,” katanya.

Dalam pada itu, Amy turut melahirkan rasa bangga terhadap pencapaian Nabila yang memenangi anugerah Pelakon Drama Wanita Popular.

“Sudah tentu kami sekeluarga gembira dan bangga dengan pencapaiannya. Saya yakin kemenangan itu adalah hasil usaha kerasnya.

“Dia pandai berdikari dan sebelum ini juga dia tidak pernah menggunakan tiket ‘anak Amy Search’ untuk mencapai kejayaan dalam bidang ini ,”katanya.